Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Sry dudes! :(

Av Lovisa - 16 januari 2013 18:02

Hey friends... måste tyvärr meddela att teaterföreställningarna idag blev inställda till nästa onsdag pga sjukdom.

Ärligt, mer än halvateatergänget/klassen är sjuka i förskylning.  Dä ä fan tragiskt as hell. 


Aja, äähm... En annan grej som jag vill nämna är att min söulmate har kommit te elevhemmet (där jag befunnit mig sen i söndags) och hon var efterlängtad som fan.   


Det var dä jag ville ha sagt nu, men v hörs snart igen.

P.S har börjat beta på en första video som kanske läggs upp här snart.   

Seeya homies!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 22 januari 2013 21:33

Tjena fölket, hös äre? :) Idag har vart en utomordentlig bra dag för mig. Gympa på möran och dä va asroligt. (y) Naturkunskapen efteråt gick bra, även om ja kom dit lite sent.    Sen hare bara vart chill hela dagen.   Sen mellan 15.00 - 1...

Av Lovisa - 14 januari 2013 00:39

Tjena eller nått... Har haft den extrema oturen att dra på mig en äcklig förskylning under helgen... och det kunde ju inte komma i en bättre tid menar man för på onsdag ska vi ju spela upp två teaterföreställningar på skolan.   Och eftersom jag s...

Av Lovisa - 10 januari 2013 16:26

Hej, tjena, go'dag å tja!    Jag är somsagt en 17årig brud som anses konstig och onormal... Det är delvis pga att jag personligen inte orkar med att vara så tråkigt seriös som de allra flesta och jag menar vafan, vem eller vad anses vara onormalt...

Presentation


Denna bloggen handlar om en 17årig konstig tjej som kämpar med vardagen om att vara så onormal som möjligt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards